בריאות מתוך יצירה

קמתי הבוקר עם חיוך על השפתיים, כי המחשבה הראשונה שלי הייתה על הציור שאני עומדת לצייר לדירה החדשה של הבן שלי. היום אצא לבחור גוונים לציור החדש, והראש שלי כבר מלא ברעיונות.


אני מתכוונת להשתמש בגוונים של כחול וטורקיז, בשילוב עם צבעי חול וחום אדמה. אני פשוט אוהבת את השילוב הזה! להתעורר בבוקר ולדעת שאני הולכת לעסוק באחד מהעיסוקים שאני הכי אוהבת לעשות, בהחלט תורם לבריאות הנפשית שלי.



הקשר בין בריאות נפשית לבריאות פיזית הוא ברור והוכח זה מכבר: "נפש בריאה בגוף בריא"  זו לא עוד סתם סיסמא. כשאתה עוסק במה שאתה אוהב, זה משפיע על כל חלק ורובד בחיים שלך. הרבה אנשים עוברים חיים שלמים מבלי להגיע אל הייעוד שלהם. מציאת ייעוד זו לא מסימה פשוטה, וגם אם מצאת את הייעוד שלך, לפעמים יש יותר מדבר אחד שאתה טוב בו, מה שהופך את המשימה למורכבת יותר. אין חוקים קבועים שמתאימים לכולם, אבל מה שבטוח הוא שאם אתה מתעורר עם שמחה בלב, עוסק במה שאתה אוהב, ומצפה ליום חדש, זו כבר בריאות. כשאתה מחייך, כל תא בגוף שלך מרגיש את האנרגיה הקוונטית החיובית שלך. אנרגיה זו היא כוח שמקרין החוצה, ודומה לקרן אור, שמביאה עמה תחושות טובות ושמחה. כשאתה חי באנרגיה חיובית, אתה יוצר הילה שכבת אנרגיה סביבך, שמושכת אליך דברים טובים.


ההילה שלך יכולה להשפיע על הסביבה שלך, אנשים מרגישים את האנרגיה הזו, וזה יכול לשפר את הקשרים שלך עם אחרים. כשאתה חי באור, אתה לא רק מרגיש טוב יותר, אלא גם משפיע לטובה על מי שסביבך.


אז תהיו טובים אל עצמכם, בחרו לעשות/ לעסוק בדברים שעושים לכם טוב. אם לצייר עושה לכם טוב, פשוט עשו זאת! העיקר שתחייכו, כי לחייך זו בריאות.